Content marketing
Chcesz być postrzegany jako ekspert w swojej dziedzinie i wypozycjonować się wysoko w wyszukiwarce? Zadbaj o treści content marketingowe. Tworzenie i publikowanie wartościowych artykułów, wzbogaconych odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi, to sposób na zwiększenie widoczności i budowanie relacji z odbiorcami.
W content marketingu liczy się:
- jakość – tekst musi być pisany z myślą o odbiorcy i w sposób rzetelny, poprawnie językowo
- język korzyści – zadaniem treści content marketingowej jest pokazanie czytelnikowi, co zyska, korzystając z Twojej oferty
- unikalność – każda treść powinna przedstawiać dany temat z nowej perspektywy, tak, aby nie była powieleniem artykułu konkurencji, i w sposób atrakcyjny dla odbiorcy
- spójność – teksty mają przedstawiać zagadnienia zgodnie z wartościami marki
- strategia – określ cel, jaki chcesz osiągnąć poprzez dystrybucję artykułów i to, w jaki sposób zmierzysz osiągane wyniki, zdefiniuj swoją grupę docelową, przygotuj plan publikacji, sprawdź, w jaki sposób działa Twoja konkurencja.