Reklama wideo

Kampanie wideo pozwalają docierać do odbiorców w YouTube i w sieci partnerów wideo Google oraz przyciągać ich uwagę.

Reklamy wideo są dostępne w kilku różnych formatach

Bumper

6-sekundowa reklama wideo tzw. przerywnik Youtube, bez możliwości pominięcia, pojawia się przed oraz w trakcie trwania filmu na Youtube. Szczególnie skuteczna na urządzeniach mobilnych. Może być częścią większej kampanii lub działać samodzielnie.

Co warto wiedzieć przy projektowaniu reklamy bumper

True View

Reklamy TrueView In-Stream „możliwe do pominięcia” pojawiają się przed filmami w YouTube. Użytkownicy widzą pierwszych pięć sekund filmu, a następnie mają opcję „pominięcia” reklamy.  Tym samym im szybciej przyciągniesz uwagę i utrzymasz zaangażowanie tym lepiej. Jeśli widz pominie reklamę przed 30 sekundami lub szybciej,  jeśli wideo trwa krócej, opłata nie zostanie naliczona To sprawia, że TrueView jest doskonałym miejscem do kreatywnego eksperymentowania.

Reklama TrueView ma na celu jak najdłuższe zaangażowanie odbiorców ale wzbogacona o wezwanie do działania (CTA) zapewnia możliwość jak najszybszej interakcji na Twoją wiadomość.

Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia

Reklama In-Stream niemożliwa do pominięcia trwa maksymalnie 15 sekund i wyświetla się przed innymi filmami, w ich trakcie lub po nich. Nie ma możliwości pominięcia reklamy, dlatego stosowane są one wówczas gdy zależy Tobie na tym aby cały film został obejrzany. Reklama stosowana jest głównie aby zwiększyć zasięg i świadomość marki. 

Zastosowanie

Sprzedaż on-line, generowanie leadów, ruch na stronie, Świadomość marki