Reklama w wyszukiwarce

Reklama w wyszukiwarce będzie wyświetlana w momencie kiedy użytkownik wpisze zapytanie do wyszukiwarki odpowiadające na wcześniej zdefiniowane przez Ciebie słowa kluczowe. Słowa te powinny odpowiadać hasłom wyszukiwanym przez potencjalnych klientów, którzy chcą znaleźć Twoje produkty lub usługi. Istnieje także możliwość wyświetlania reklam na podstawie treści znajdujących się na Twojej witrynie.

Reklamy tekstowe dodatkowo mogą wyświetlać się w sieci reklamowej Google czyli stronach partnerskich a ich wygląd może nieco różnić się od wyglądu reklamy w wyszukiwarce.

Umiejscowienie reklamy

Reklama w wyszukiwarce wyświetlana jest na górze nad wynikami organicznymi oraz opcjonalnie na dole strony. Jej pozycja uzależniona jest od

wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce google
wyniki wyszukiwania dla frazy ogólnej

Wygląd reklamy

Główne składowe reklamy w wyszukiwarce

Reklama składa się z 3 nagłówków (przy czym nie zawsze wszystkie trzy są wyświetlane), 2 lini opisu oraz różnego rodzaju rozszerzeń reklamowych zawierających dodatkowe informacje o firmie.

Zasadniczo występują dwa rodzaje konstruowania reklamy tekstowej:

Przykład reklamy tekstowej w wyszukiwarce na komputerach
Podgląd reklamy na komputerach
Podgląd reklamy w wyszukiwarce google na urządzeniach mobilnych
Podgląd reklamy na urządzeniach mobilnych

Rodzaje rozszerzeń reklamy

Reklama tekstowa otoczona może być wieloma rozszerzeniami, które wyświetlać się mogę w zależności od wyszukiwanego zapytania:

Linki do podstron

W miarę możliwości adekwatnie do danego biznesu należy wykorzystać jak najwięcej typów rozszerzeń. Dzięki temu maksymalizujemy skuteczność reklamy.

objaśnienia
Linki do podstron
rozszerzenie polączenia
rozszerzenia informacji

Zastosowanie reklamy tekstowej

Sprzedaż on-line, generowanie leadów, ruch na stronie.