Reklama produktowa
Rozwiń swój sklep, dotrzyj do klientów i zachęć ich do zakupu produktu dzięki zaawansowanej technologii, wiedzy o konsumentach, jaką posiada Google, oraz naszemu doświadczeniu w zarządzaniu kampaniami sprzedażowymi.
Jak wygląda reklama produktowa?
Reklama produktowa ma formę graficzną. Zawiera zdjęcie produktu, tytuł, cenę, informację o dostępności i nazwę sklepu. Reklama wyświetla się na podstawie informacji o produktach przekazanych do konta Google Merchant Center.
Gdzie pojawiają się reklamy produktowe?
- W wyszukiwarce Google nad wynikami wyszukiwania lub w prawym górnym rogu (niezależnie od reklam tekstowych),
- na kartach „Zakupy” w wyszukiwarce Google,
- w wyszukiwarce grafiki Google,
- na witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google,
- na Youtube’ie.
Zalety stosowania reklam produktowych dla sklepów internetowych
- Większe zaangażowanie – graficzna forma reklamy oraz prezentowanie najważniejszych informacji zwraca większą uwagę klienta i pomaga mu zapoznać się z produktem.
- Lepszy dobór potencjalnego klienta – więcej informacji o produkcie sprawia, że kupujący po kliknięciu w reklamę z większym prawdopodobieństwem sfinalizują zakup.
- Większy zasięg – możliwe, że więcej niż jedna reklama Twoich produktów pojawi się w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo zasięg zwiększą Twoje reklamy tekstowe.
Zastosowanie
Sprzedaż on-line, sprzedaż w sklepie stacjonarnym.