Reklama Display

Reklama display wyświetlana jest na stronach należących do sieci reklamowej Google oraz na serwisach Gmail czy Youtube. Dociera z komunikatem do potencjalnych klientów we właściwym miejscu i we właściwym czasie.

Wygląd reklamy graficznej

Tworząc reklamy display możemy użyć sztywnych rozmiarów graficznych i/lub skorzystać z elastycznej reklamy graficznej.

Elastyczna reklama graficzna

Dopasowuje swój rozmiar do dostępnej powierzchni reklamowej przez co jej użycie ma duże większe zasięgi w stosunku do standardowej reklamy graficznej. W reklamie elastycznej możemy korzystać z takich zasobów jak (obrazy, nagłówki, logo, filmy i teksty reklamy) a uczenie maszynowe pozwala wyświetlać najbardziej skuteczne kombinacje reklamy.

Składowe reklamy elastycznej:

Standardowe rozmiary reklam graficznych

Aby w pełni kontrolować wygląd reklamy można użyć standardowej reklamy graficznej. której wymiary podane są poniżej w tabeli.

File types

Image FormatsGIF, JPG, PNG
HTML5 FormatsZIP containing HTML and optionally CSS, JS, GIF, PNG, JPG, JPEG, SVG (Responsive or standard)
AMPHTML FormatsZIP containing 1 HTML document and up to 39 media assets.
Max. sizeMax. size

Square and rectangle

200×200Small square
240×400Vertical rectangle
250×250Square
250×360Triple widescreen
300×250Inline rectangle
336×280Large rectangle
580×400Netboard

Leaderboard

468×60Banner
728×90Leaderboard
930×180Top banner
970×90Large leadreboard
970×250Billboard
980×120Panorama

Skyscraper

120×600Skyscraper
160×600Wide skyscraper
300×600Half-page
300×1050Portrait

Mobile

300×50Mobile banner
320×50Mobile banner
320×100Large mobile banner

Responsive

Responsive HTML5 ad sizes are determined by the space available.

Zastosowanie

Sprzedaż on-line, generowanie leadów, ruch na stronie, Świadomość marki

Inne formy reklamy Google Ads