Reklama inwestycji deweloperskich

Virtal jest częścią Grupy MZN Property S.A., największego w Polsce wydawcy specjalistycznych serwisów nieruchomościowych, tj. m.in. morizon.pl czy domy.pl. Posiadamy bogate doświadczenie w promocji inwestycji deweloperskich.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla inwestycji deweloperskich

Kampanie Google Ads stanowią doskonałe wsparcie sprzedaży inwestycji deweloperskich. 

Dlaczego warto powierzyć kampanię Virtal?

  • Jesteśmy związani z nieruchomościami od 2011r. - Virtal jest częścią Grupy MZN Property S.A., największego w Polsce wydawcy specjalistycznych serwisów nieruchomościowych, w tym m.in. morizon.pl. Dzięki temu jesteśmy zaoferować szerszy wachlarz usług od konkurencji np: możemy targetować reklamy do użytkowników serwisów morizon.pl czy domy.pl 
  • Doświadczenie - zrealizowaliśmy kampanie dla ponad 15 inwestycji deweloperskich na terenie całej Polski, 
  • Gotowa strategia działania - dokładnie wiemy jakie działania są skuteczne i przyniosą zamierzony efekt,
  • Dedykowany Landing Page - na potrzeby kampanii przygotujemy indywidualną stronę docelową inwestycji deweloperskiej mającej na celu zwiększenie współczynnika konwersji dla pozyskiwanych zapytań ofertowych.
Jestem zainteresowany ofertą!

Gwarancja skuteczności kampanii dla inwestycji deweloperskich?

Metody pozyskania leada mogą różnić się w zależności od promowanej inwestycji tj. czy jest to inwestycja luksusowa czy może dostępna dla tzw. przeciętnego "Kowalskiego". Kierowanie reklamy do odpowiedniej grupy odbiorców ma ogromne znaczenie, nie mniej jednak można zastosować pewien schemat działań, który przy odpowiedniej konfiguracji da wymierne efekty. Poniżej wypisane są najczęściej stosowane metody kierowania reklamy.

Promocja inwestycji deweloperskich w wyszukiwarce

Odpowiada na konkretne zapytanie użytkownika w momencie kiedy poszukuje mieszkania czy domu na sprzedaż.

Struktura kampanii 

W naszej bazie posiadamy przygotowanych ~700 fraz a ich użycie zależne jest od danej inwestycji. Reklamy wyświetlają się również na frazy zbliżone co daje jeszcze większy zasięg wśród potencjalnych klientów. Dodatkowo użyte są frazy negatywne, które użyte podczas wyszukiwania nie powodują wyświetlania reklamy. Dzięki temu reklamy kierowane są do właściwych odbiorców Do takich fraz należą m.in. “wynajem”, “zamienię” itp.

Budowa reklamy

Im bardziej kaloryczna będzie reklama tj. będzie zawierać więcej informacji o inwestycji tym większy uzyska stosunek kliknięć do wyświetleń (CTR Click Through Rate). Dlatego oprócz standardowego tekstu reklamy ważne jest użycie wszystkich dostępnych typów rozszerzeń. Najczęściej używane rozszerzenia przy reklamach inwestycji deweloperskich to 

  • Rozszerzenie linków - dodatkowe linki umieszczone pod reklamą. Pozwolą one kierować użytkowników na konkretne strony w Twojej witrynie, np. galeria, opis inwestycji, kontakt, znajdź mieszkanie, pliki do pobrania. 
  • Rozszerzenie połączeń - pozwalają dodać numery telefonów do reklam. Na urządzeniach mobilnych użytkownik klikając reklamę może bezpośrednio wykonać połączenie z Twoim biurem sprzedaży. Oznacza to wzmożoną interakcję klienta z reklamami oraz więcej okazji na uzyskanie i śledzenie konwersji. 
  • Rozszerzenie objaśnień - pozwalają umieścić w reklamie dodatkowy tekst, dzięki czemu możesz podać użytkownikom bardziej szczegółowe informacje o inwestycji. Najlepsze praktyki to użycie USP inwestycji (unique selling proposition) jak np. 5% wpłaty na start, Odbiór w tym roku, Rabat do 5000 zł, Centrum Warszawy, Dni otwarte w czerwcu. Ważny jest konkret: wyświetlaj klientom szczegółowe informacje, aby mogli stwierdzić, czy masz to, czego szukają, np. „Rabat do 5000 zł” zamiast „Wysokie rabaty”. Opcjonalnie mogą zostać użyte metraże mieszkań na sprzedaż tj. 1 pokój od 35 m.kw. - 2 pokoje od 45 m.kw - 3 pokoje od 65 m.kw. 
  • Rozszerzenie lokalizacji - pomagają użytkownikom znaleźć Twoją inwestycję – dzięki nim w Twoich reklamach wyświetla się adres inwestycji, mapa jej lokalizacji i odległość do niej. Podaj adres biura sprzedaży. Rozszerzenie to jest pobierane bezpośrednio z profilu Google Moja Firma Rozszerzenia cenowe 
  • Rozszerzenia cen - wyświetlają się poniżej reklam tekstowych na komputerach i urządzeniach mobilnych i dają dodatkowe miejsce na szczegółowe informacje o ofercie mieszkań na sprzedaż. W nagłówku warto zamieszczać konkretną informację np: 2 pokoje 57m2, 3 pokoje 66m2. W opisie dobrze funkcjonują promocje, rabaty. Wyświetlana reklama będzie zawierać najbardziej dopasowane rozszerzenia w zależności od zapytania w wyszukiwarce oraz skuteczności danego rozszerzenia

Remarketing w wyszukiwarce 

Dzięki tej formie reklamy możesz dotrzeć do użytkowników, którzy mieli już interakcję z Twoją inwestycją i ponownie szukają mieszkań do kupienia w wyszukiwarce. Dobrą praktyką targetowania do tego typu odbiorców jest pokazanie Twojej reklamy na samej górze wyników wyszukiwania.

Jestem zainteresowany ofertą!

Reklama inwestycji deweloperskich w sieci

Naszym użytkownikiem docelowym jest osoba, która jest w okresie poszukiwania mieszkania lub domu do kupna. Najbardziej trafnym targetowaniem reklam są poniższe grupy odbiorców:

tabela 

Dodatkowo mogą sprawdzić się może kierowanie na konkretne strony oraz na zdarzenia np: użytkownicy planujący lub będący po ślubie.

Reklama wideo dla inwestycji

Reklamy wideo są nastawione na rozpowszechnienie informacji danej inwestycji. Nie stanowią więc bezpośredniego bodźca do pozyskania leada. Tego typu reklamy dobrze sprawdzają się w bardzo dużych inwestycjach lub inwestycja luksusowych.

Krok po kroku - jak działania są podejmowane przez Virtal?

  • Wypełnienie briefu - pomoże trafniej dotrzeć do Twoich odbiorców oraz ułożyć prawidłowy przekaz reklamowy
  • Przygotowanie kampanii - zazwyczaj jest to nie więcej aniżeli 5 dni od momentu otrzymania wypełnionego brief’a. Ważnym elementem jest konfiguracja zliczania się konwersji
  • Uruchomienie kampanii i cykliczna optymalizacja - na bieżąco sprawdzana jest skuteczność kampanii oraz optymalizacja współczynnika konwersji
  • Miesięczne raportowanie - każdego miesiąca generowany będzie interaktywny raport poprzez narzędzie Google Data Studio.