fbpx

Zwiększenie ilości zapytań ofertowych dla dewelopera budowlanego przy tych samych nakładach budżetowych na reklamę.

Firma Inhom jest Ambasadorem Budownictwa Pasywnego wspierającym technologie pasywne i energooszczędne. Zapewnia kompleksową obsługę: od projektu przez uzyskanie pozwolenia na budowę do stanu deweloperskiego. Przyjmuje się budowę domu o powierzchni 100 m. kw. w terminie 100 dni. Koncepcja budowy oraz ogrzewania wykorzystywana przez Inhom jest prawdopodobnie najlepszą opcją z pośród całej gamy dostępnych technologii i systemów grzewczych w Polsce. Roczne rachunki za ogrzewanie przy powierzchni ~100 m. kw. wychodzą na poziomie 1000 zł. 

Celem kampanii było generowanie jakościowych zapytań ofertowych na budowę domu pasywnego lub energooszczędnego na wybranych regionach Polski. Na potrzeby realizacji celu prowadzona była kampania w wyszukiwarce google.pl na frazy związane z technologią budownictwa jaką wykorzystuje klient. Wyświetlane były także reklamy remarketingowe użytkownikom, którzy wykonali sprecyzowane działania na stronie klienta. Dzięki temu reklamy były precyzyjnie kierowane na klientów, którzy aktywnie poszukiwali firmy do budowy domu. 

Zwiększenie ilości zapytań było możliwe dzięki uruchomieniu strony docelowej na potrzeby kampanii. Strona ta była testowna i wielokrotnie modyfikowana pod kątem polepszenia wartości generowanych lead’ów. 

Przy tych samych nakładach budżetowych ilość generowanych lead’ów zwiększyła się o ~600%.

Od czasu współpracy z Virtal pozyskujemy większą ilość zapytań ofertowych na budowę domu. W trakcie kampanii zostały wprowadzone odpowiednie zmiany optymalizacyjne, które poskutkowały generowaniem lepszej jakości zapytań. Dzięki temu jesteśmy w stanie koncentrować się na Klientach, którzy szukają dokładnie takich rozwiązań na rynku jakie świadczy Inhom. Na początku kampanii wspólnie z Virtal zdefiniowaliśmy nasze oczekiwania, które następnie zostały z nawiązką spełnione. Gorąco polecam usługi świadczone przez Virtal.

Kajetan Kupść 

Właściciel