Agencja
Kompetencje
Google Ads
Facebook Ads
Pozycjonowanie stron
Analityka internetowa
Case study
Kariera
Blog
Współpraca
Współpraca
Agencja
Kompetencje
Google Ads
Facebook Ads
Pozycjonowanie stron
Analityka internetowa
Case study
Kariera
Blog
powrót
Virtal
/
Blog
Artykuł
Co wpływa na pozycjonowanie? 20 czynników, o których musisz pamiętać
Artykuł
Adres URL a SEO: 10 wskazówek, jak tworzyć ścieżki przyjazne pozycjonowaniu
Artykuł
Słowa kluczowe – wszystko, co chcesz o nich wiedzieć
Artykuł
20 formuł nagłówkowych, dzięki którym przyciągniesz (i utrzymasz) uwagę odbiorcy
Artykuł
Kampanie Google Ads: rodzaje i ich charakterystyka
Case study
Znakowo: Wzrost sprzedaży o ~260% YoY (2020 vs. 2021)
Artykuł
Meta tytuł: co to jest, jak go napisać i gdzie dodać
Artykuł
Core Web Vitals: co to jest i jak poprawić te czynniki
Artykuł
Clickbait: co to jest i jak go rozpoznać
Artykuł
Outbound vs. inbound marketing: co je różni i którą strategię wybrać
Artykuł
Co to jest CTA i jaki ma wpływ na skuteczność Twojej reklamy
Artykuł
Słownik copywritera od A do Z: jak rozszyfrować język specjalisty
Artykuł
SGE: nowa wersja wyszukiwarki Google na bazie AI
Artykuł
Link kanoniczny: co to jest i jak ratuje przy zduplikowanej treści
Artykuł
Thin content: co to jest, przykłady treści i znaczenie dla SEO
Artykuł
Skuteczna promocja strony internetowej: 12 sposobów, które chcesz znać
Artykuł
Content writing vs. copywriting: czego potrzebuje Twoja firma (nie tylko od nowego roku)?
Artykuł
Co wpływa na pozycjonowanie? 20 czynników, o których musisz pamiętać
Artykuł
Audyt treści: co to jest i jakie korzyści przynosi
Artykuł
Model AIDA w marketingu: co to jest i jak wykorzystać go w reklamie
Artykuł
10 darmowych wtyczek Google Chrome do marketingu i SEO (ale nie tylko)
Artykuł
Content gap: Twój sposób na wykorzystanie potencjału strony WWW
Artykuł
Kody odpowiedzi HTTP: poznaj najpopularniejsze z nich
Artykuł
Linkowanie wewnętrzne: 4 wskazówki, jak robić to dobrze
Artykuł
Google EEAT: co to jest i jak wpływa na SEO
Artykuł
Język straty: co różni go od języka korzyści i kiedy go stosować
Artykuł
Keyword stuffing: co to jest, jak go uniknąć i jak wpływa na SEO
Artykuł
O 11 akronimach, które wprowadzą Cię do świata marketingu
Artykuł
Kanibalizacja słów kluczowych: co to jest i jak zapobiec jej w 5 krokach
Artykuł
18 darmowych narzędzi Google, które wykorzystasz w marketingu firmy (ale nie tylko!)
Artykuł
AIDA to nie wszystko. Poznaj 7 innych, skutecznych formuł copywriterskich
Artykuł
Emoji a SEO: to powinieneś wiedzieć
Artykuł
Błąd 404: co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie
Artykuł
Przekierowania w SEO. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć
Artykuł
Duplicate content: co to jest i jak go uniknąć, aby dobrze pozycjonować markę
Artykuł
Optymalizacja zdjęć i grafik na stronie WWW: 7 wskazówek, jak zrobić to poprawnie
Artykuł
Google Trends: jak korzystać z jego potencjału w marketingu
Artykuł
Recykling treści w marketingu: Twój sposób na nowy content
Artykuł
Meta description: jak 155 znakami zachęcić odbiorcę do odwiedzin
Artykuł
Zwiększ skuteczność swojej reklamy w Google, dodając do niej rozszerzenia
Artykuł
Stwórz lead magnet, który przyciąga klientów [32 przykłady]
Artykuł
Remarketing i retargeting, czyli jak (od)zyskać klienta
Artykuł
Uważaj na te 8 błędów! To one przepalą Twój budżet na Facebook Ads
Artykuł
Evergreen content – co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie marki
Artykuł
7 powodów, dla których Google Ads to rozwiązanie dla Ciebie
Artykuł
Jak pisać teksty marketingowe? Językiem korzyści!
Artykuł
Social media marketing – co to jest i jak z niego korzystać
Artykuł
Co to jest landing page i jak wpływa na sprzedaż
Artykuł
Co to jest marketing internetowy i co zyskasz, korzystając z niego
Artykuł
Różne oblicza copy – czyli o rodzajach copywritingu
Case study
Korallo.pl – Wzrost sprzedaży o 192% YoY
Case study
Korallo.pl – Wzrost ruchu organicznego o ~87% YoY
Artykuł
Kim jest Twoja grupa docelowa i jak ją znajdziesz?
Artykuł
Klątwa wiedzy, marketingowca i wersji reżyserskiej – czym są i jak ich unikać?
Artykuł
Jak pisać artykuły SEO – poradnik copywritera
Artykuł
10 darmowych narzędzi do marketingu online
Artykuł
5 kroków do rozpoczęcia Twojej kampanii na Facebooku
Artykuł
5 powodów, dla których warto założyć firmowy blog
Kariera
New Business Manager
Artykuł
Lead generation – co to jest, co dzięki temu osiągniesz i dlaczego też tego potrzebujesz?
Artykuł
Zmiana zachowań konsumenckich szansą dla nieznanych marek
Artykuł
Czym jest Black Hat SEO i czemu nie należy go stosować
Case study
Borga używa targetowanych reklam responsywnych skutkujących zwiększeniem konwersji przy mniejszym koszcie za klik
Kariera
Stażysta SEO
Kariera
Stażysta Google Ads
Case study
Zwiększenie ruchu organicznego dla agencji Freedom Nieruchomości z naciskiem na frazy strategiczne
Case study
Zwiększenie ilości zapytań ofertowych dla dewelopera budowlanego przy tych samych nakładach budżetowych na reklamę.
Artykuł
Virtal w elitarnym gronie uczestników Google Elevator 2017/2018