• Agencja
  • Kompetencje
    • Google Ads
    • Facebook Ads
    • Pozycjonowanie stron
    • Analityka internetowa
  • Case study
  • Kariera
  • Blog
Współpraca
Współpraca
  • Agencja
  • Kompetencje
    • Google Ads
    • Facebook Ads
    • Pozycjonowanie stron
    • Analityka internetowa
  • Case study
  • Kariera
  • Blog
arrow powrót
Virtal/Blog
Ilustracja przedstawiająca wyszukiwarkę do art. o tym, jakie czynniki wpływają na pozycjonowanie
  • Artykuł

Co wpływa na pozycjonowanie? 20 czynników, o których musisz pamiętać

Grafika tytułowa do art. Pozycja zero w Google
  • Artykuł

Pozycja zero w Google: co to jest i jak ją uzyskać

  • Artykuł

Zero-click content: jak zwiększyć widoczność bez kliknięć

Ilustracja tytułowa przedstawiająca zepsuty serwer
  • Artykuł

Błędy 5xx: co potrzebujesz o nich wiedzieć

  • Artykuł

Co to jest responsywna strona internetowa i jak zrobić ją w 5 krokach

  • Artykuł

7 powodów, dla których Google Ads to rozwiązanie dla Ciebie

  • Artykuł

Bounce rate: co to jest i jak zmniejszyć jego poziom

Ilustracja przedstawiająca człowieka obok okienka z symbolem linku
  • Artykuł

Link kanoniczny: co to jest i jak ratuje przy zduplikowanej treści

  • Artykuł

FAQ: co to jest i jak je napisać

  • Artykuł

Co to jest CTA i jaki ma wpływ na skuteczność Twojej reklamy

  • Artykuł

Zwiększ klikalność reklam i contentu: 8 sposobów na poprawę CTR

  • Artykuł

Pinterest Ads: jak działa platforma i dla kogo jest najlepsza

  • Artykuł

Jak zrozumieć specjalistę SEO? Wybrane pojęcia, które potrzebujesz znać

Grafika tytułowa do art. Darmowe narzędzia do marketingu przedstawiająca komputer i telefon,
  • Artykuł

Darmowe narzędzia do marketingu internetowego (aż 30 propozycji!)

Grafika tytułowa do artykułu o intencjach wyszukiwania przedstawiająca ludzika przed telefonem z lupą
  • Artykuł

Intencje wyszukiwania: co to jest i jakie są ich rodzaje

Grafika przedstawiająca ludziki i maszynę do pisania do art. o formułach copywriterskich
  • Artykuł

20 formuł nagłówkowych, dzięki którym przyciągniesz (i utrzymasz) uwagę odbiorcy

Grafika do art. o kampaniach Google Ads, przedstawiająca ludziki
  • Artykuł

Kampanie Google Ads: rodzaje i ich charakterystyka

znakowo.pl
  • Case study

Znakowo: Wzrost sprzedaży o ~260% YoY (2020 vs. 2021)

  • Artykuł

Meta tytuł: co to jest, jak go napisać i gdzie dodać

Ludzik przed tablicą z wykresami; grafika tytułowa do artykułu o Core Web Vitals
  • Artykuł

Core Web Vitals: co to jest i jak poprawić te czynniki

Ilustracja do artykułu o clickbaitach przedstawiająca postać przed tekstem z obrazkiem
  • Artykuł

Clickbait: co to jest i jak go rozpoznać

  • Artykuł

Outbound vs. inbound marketing: co je różni i którą strategię wybrać

Grafika tytułowa: człowiek stojący obok grafiki przedstawiającej znak hiperłącza
  • Artykuł

Adres URL a SEO: 10 wskazówek, jak tworzyć ścieżki przyjazne pozycjonowaniu

Grafika z postacią przy telefonie
  • Artykuł

Słownik copywritera od A do Z: jak rozszyfrować język specjalisty

  • Artykuł

SGE: nowa wersja wyszukiwarki Google na bazie AI

  • Artykuł

Thin content: co to jest, przykłady treści i znaczenie dla SEO

  • Artykuł

Skuteczna promocja strony internetowej: 12 sposobów, które chcesz znać

  • Artykuł

Content writing vs. copywriting: czego potrzebuje Twoja firma (nie tylko od nowego roku)?

Ilustracja przedstawiająca wyszukiwarkę do art. o tym, jakie czynniki wpływają na pozycjonowanie
  • Artykuł

Co wpływa na pozycjonowanie? 20 czynników, o których musisz pamiętać

Ilustracja przedstawiająca postać przed tablicą ze statystykami. Grafika do art. o audycie treści
  • Artykuł

Audyt treści: co to jest i jakie korzyści przynosi

Jak wykorzystać model AIDA w marketingu
  • Artykuł

Model AIDA w marketingu: co to jest i jak wykorzystać go w reklamie

  • Artykuł

10 darmowych wtyczek Google Chrome do marketingu i SEO (ale nie tylko)

Ilustracja przedstawiająca postać przed dziurą. Grafika do art. o content gap
  • Artykuł

Content gap: Twój sposób na wykorzystanie potencjału strony WWW

Ilustracja tytułowa z postacią i wykrzyknikiem do artykułu o kodach odpowiedzi HTTP
  • Artykuł

Kody odpowiedzi HTTP: poznaj najpopularniejsze z nich

Grafika ilustrująca dwie postacie trzymające znak hiperłącza w kole (artykuł „Linkowanie wewnętrzne: 4 wskazówki, jak robić to dobrze”)
  • Artykuł

Linkowanie wewnętrzne: 4 wskazówki, jak robić to dobrze

Grafika ilustrująca artykuł o Google EEAT
  • Artykuł

Google EEAT: co to jest i jak wpływa na SEO

Grafika tytułowa artykułu o języku straty w marketingu
  • Artykuł

Język straty: co różni go od języka korzyści i kiedy go stosować

Grafika tytułowa artykułu „Keyword stuffing: jak wpływa na SEO i jak prosto go uniknąć”
  • Artykuł

Keyword stuffing: co to jest, jak go uniknąć i jak wpływa na SEO

Obrazek ilustrujący do art. Akronimy w marketingu
  • Artykuł

O 11 akronimach, które wprowadzą Cię do świata marketingu

Grafika ilustrująca do tekstu: kanibalizacja słów kluczowych
  • Artykuł

Kanibalizacja słów kluczowych: co to jest i jak zapobiec jej w 5 krokach

Obrazek przedstawiający darmowe narzędzia
  • Artykuł

18 darmowych narzędzi Google, które wykorzystasz w marketingu firmy (ale nie tylko!)

Formuły copywriterskie
  • Artykuł

AIDA to nie wszystko. Poznaj 7 innych, skutecznych formuł copywriterskich

Obrazek przedstawiający emoji w komunikacji
  • Artykuł

Emoji a SEO: to powinieneś wiedzieć

Grafika ilustrująca komunikat „błąd 404”
  • Artykuł

Błąd 404: co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie

  • Artykuł

Przekierowania w SEO. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć

Postać stojąca przed okienkami z duplicate content
  • Artykuł

Duplicate content: co to jest i jak go uniknąć, aby dobrze pozycjonować markę

  • Artykuł

Optymalizacja zdjęć i grafik na stronie WWW: 7 wskazówek, jak zrobić to poprawnie

Jak korzystać z Google Trends
  • Artykuł

Google Trends: jak korzystać z jego potencjału w marketingu

Co to jest recykling treści
  • Artykuł

Recykling treści w marketingu: Twój sposób na nowy content

Jak napisać meta description, które działa jak magnes?
  • Artykuł

Meta description: jak 155 znakami zachęcić odbiorcę do odwiedzin

Rozszerzenia reklam Google Ads: to musisz o nich wiedzieć
  • Artykuł

Zwiększ skuteczność swojej reklamy w Google, dodając do niej rozszerzenia

Co to jest lead magnet i jakie są jego przykłady
  • Artykuł

Stwórz lead magnet, który przyciąga klientów [32 przykłady]

Co to jest remarketing i retargeting
  • Artykuł

Remarketing i retargeting, czyli jak (od)zyskać klienta

błędy w kampaniach Facebook Ads
  • Artykuł

Uważaj na te 8 błędów! To one przepalą Twój budżet na Facebook Ads

Co to jest evergreen content
  • Artykuł

Evergreen content – co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie marki

Słowa kluczowe
  • Artykuł

Słowa kluczowe – wszystko, co chcesz o nich wiedzieć

Jak pisać językiem korzyści
  • Artykuł

Jak pisać teksty marketingowe? Językiem korzyści!

Social media marketing – co to jest i jak z niego korzystać
  • Artykuł

Social media marketing – co to jest i jak z niego korzystać

Landing page
  • Artykuł

Co to jest landing page i jak wpływa na sprzedaż

Co to jest marketing internetowy
  • Artykuł

Co to jest marketing internetowy i co zyskasz, korzystając z niego

Różne oblicza copy – czyli o rodzajach copywritingu
  • Artykuł

Różne oblicza copy – czyli o rodzajach copywritingu

korallo
  • Case study

Korallo.pl – Wzrost sprzedaży o 192% YoY

korallo
  • Case study

Korallo.pl – Wzrost ruchu organicznego o ~87% YoY

  • Artykuł

Kim jest Twoja grupa docelowa i jak ją znajdziesz?

Klątwa wiedzy, marketingowca i wersji reżyserskiej
  • Artykuł

Klątwa wiedzy, marketingowca i wersji reżyserskiej – czym są i jak ich unikać?

Jak pisać artykuły SEO
  • Artykuł

Jak pisać artykuły SEO – poradnik copywritera

5 kroków do rozpoczęcia Twojej kampanii na Facebooku
  • Artykuł

5 kroków do rozpoczęcia Twojej kampanii na Facebooku

Dlaczego warto założyć firmowy blog
  • Artykuł

5 powodów, dla których warto założyć firmowy blog

  • Kariera

New Business Manager

Lead generation
  • Artykuł

Lead generation – co to jest, co dzięki temu osiągniesz i dlaczego też tego potrzebujesz?

Zakupy online
  • Artykuł

Zmiana zachowań konsumenckich szansą dla nieznanych marek

black hat seo
  • Artykuł

Czym jest Black Hat SEO i czemu nie należy go stosować

  • Case study

Borga używa targetowanych reklam responsywnych skutkujących zwiększeniem konwersji przy mniejszym koszcie za klik

stażysta seo
  • Kariera

Stażysta SEO

stażysta google ads
  • Kariera

Stażysta Google Ads

  • Case study

Zwiększenie ruchu organicznego dla agencji Freedom Nieruchomości z naciskiem na frazy strategiczne

  • Case study

Zwiększenie ilości zapytań ofertowych dla dewelopera budowlanego przy tych samych nakładach budżetowych na reklamę.

google elevator
  • Artykuł

Virtal w elitarnym gronie uczestników Google Elevator 2017/2018

Virtal Sp. z o.o.

Plac Porozumienia Gdańskiego 1 (budynek dyrekcji) lok. 303

80-864 Gdańsk

NIP 586-227-09-35

KRS 391724

biuro@virtal.pl

T: 517 163 465

fb ln
© 2025 Virtal - Agencja SEO/SEM | Polityka prywatności