58 728 25 97 Zadzwoń już teraz!

CASE STUDY - BORGA

Producent hal stalowych

Borga używa targetowanych reklam responsywnych skutkujących zwiększeniem konwersji przy mniejszym koszcie za klik

O Borga

Cele

  • Wzrost ilości zapytań sprzedażowych
  • Większa widoczność strony w wynikach naturalnych dla strategicznych słów kluczowych

Działania

  • Kampanie w wyszukiwarce
  • Remarketing oraz Similar Audiences w Google Display Network
  • Przygotowanie docelowych stron na potrzeby kampanii
  • Pozycjonowanie naturalne

Rezultaty

  • Topowe pozycje strategicznych słów kluczowych w wyszukiwarce google
  • Ponad 15 mln wyświetleń reklam w sieci miesięcznie
  • 150% rocznego celu biznesowego

Producent konstrukcji stalowych. Oferuje najbardziej elastyczne metody produkcji hal i jednocześnie najbardziej opłacalne systemy budowlane na rynku. Największym atutem Borga jest własna produkcja komponentów stalowych. Połączenie innowacyjności, produkcji, planowania i montażu oznacza, że Borga oferuje niezwykle opłacalne, wysokiej jakości produkty i rozwiązania oraz gwarantuje terminowość dostaw. Dzięki temu ma pełną kontrolę nad całym łańcuchem produkcji i dostaw.

Priorytetowym założeniem działań marketingowych jest zwiększenie ilości leadów sprzedażowych za pośrednictwem kanału online. Na potrzeby realizacji celów zostały podjęte działania pozycjonowania strony www w wyszukiwarce google.pl oraz reklama w sieci Google Adwords.

Kompleksowy zakres usług pozycjonowania strony tj.

  • cykliczna optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarek
  • stałe pozyskiwanie dobrych jakościowo linków
  • zmiana treści na podstronach w celu nasycenia witryny kluczowymi słowami
  • stałe analizy i konsultacje SEO z klientem

skutkuje zwiększonym ruchem organicznym oraz osiągnięciem topowych pozycji na najbardziej strategiczne słowa tj:

Dzięki kompleksowemu podejściu do usługi SEO strona osiąga ponad 60 tys. wyświetleń miesięcznie w wyszukiwarce na ponad 1000 fraz.

Kampania Adwords w dużej mierze opiera się na kampanii w wyszukiwarce oraz działaniach remarketingowych w sieci reklamowej Google Display Network. Dodatkowo sporadycznie prowadzone są reklamy na Gmailu oraz promocja filmów na kanale Youtube.

Cele biznesowe klienta tj. wygenerowanie leadów sprzedażowych w roku 2017 zostały spełnione w ponad 150% przy czym koszt pozyskania lead’a systematycznie spada. Reklamy osiągają miesięcznie ponad 15 mln wyświetleń w sieci reklamowej.


Od czasu rozpoczęcia współpracy z Virtal ilość zapytań ofertowych wzrosła miesięcznie ponad 5-krotnie. Stałe cykliczne spotkania i dobra komunikacja pozwalają na szybkie wprowadzanie priorytetowych dla nas zmian. Nie bez znaczenia były także rekomendacje działań, dzięki którym nasze cele zostały osiągnięte. Zdecydowanie polecam usługi Virtal.

Marek Romik
Kierownik Marketingu

Inne Case Study